Hos os kan du få udviklet både digitale og analoge spil til læring og adfærdsændring
x

Case competition game

Et voldsamt regnvejr har oversvømmet kældre, kortsluttet telefonmaster og sat de sædvanlige systemer ud af spil. Men hvad gør man, når man er strandet på et museum med 25 børn, og bussen der skulle hente dem ikke kan komme frem? Eller når ældreboligerne står under vand, og hospitalernes afsnit er fyldt op?

Så handler det om at kunne koordinere på tværs af fagskel og ansvarsområder. I “Skybrud” er det den kommune, der bedst kan håndtere krisen, der vinder spillet!

Et tværfagligt dilemmaspil

Udviklet til studerende i professionsbachelor i henholdsvis sygeplejerske, pædagog, administration og socialrådgiver. Spillet forløber over 2 dage, og er yderst skalerbart (det kan afvikles i en enkelt klasse, eller på en hel årgang af studerende). Det kan fungere alene, eller som et delelement i et længere forløb.

Formålet med spillet er at hjælpe de studerende med at sætte deres faglighed ind i en kontekst, og at få øjnene op for hvordan man kan og bør arbejde sammen på tværs af fagskel. De studerende er ansatte i en fiktiv kommune, og står for at skulle sikre kommunens institutioner – både før, under og efter katastrofen rammer. Spillet kræver, at der er deltagere fra forskellige uddannelser fra hvert hold. For at løse opgaverne, må de trække på hinandens viden

Kontakt os

"Vi er altid klar til at tale spil, adfærdsændring og læring"

Kontakt os

Du skal blot udfylde formularen herunder.

Så kontakter vi dig - helt uforpligtende.

Du er naturligvis også velkommen til at ringe til os.

flying-letter