Klasserumsspil

Formål

Klasserumsspil er et semi-digitale, spilbaserede undervisningsforløb, der er skræddersyet til brug i undervisningslokalet. Spillene kombinerer historiefortælling, klasserumsøvelser, lærerfeedback og digitale minispil, og retter sig mod specifikke fag eller fagkombinationer – typisk i folkeskolen.  Designfilosofien er at spillet aldrig skal stå alene, men altid skal facilitere samspillet mellm elever og lærer i klasserummet. 

Turbovækst
Klasserumsspil.dk

Eksempel

Vi har lavet klasserumsspil til engelsk, dansk, historie og flere andre fag, og de handler om så forskellige ting som rap, De Dansk-vestindiske øer, gødningsfremstilling og klimaforandringer, Sherlock Holmes og FNs Verdensmål. En række af disse spil er tilgængelige på den separate side klasserumsspil.dk

Tilmeld nyhedsbrev

Vores nyhedsbrev udkommer ca. 8 gange årligt og er din måde at blive inviteret ind i vores læringsspilsverden
E-mail(Påkrævet)
Privatliv(Påkrævet)

Brug for hjælp?

Kontakt os til en uforpligtende snak, så giver vi et bud på, hvordan I kan bruge spil til at opnå det I ønsker.