Klasserumsspil

Formål

Klasserumsspil er et semi-digitale, spilbaserede undervisningsforløb, der er skræddersyet til brug i undervisningslokalet. Spillene kombinerer historiefortælling, klasserumsøvelser, lærerfeedback og digitale minispil, og retter sig mod specifikke fag eller fagkombinationer – typisk i folkeskolen.  Designfilosofien er at spillet aldrig skal stå alene, men altid skal facilitere samspillet mellm elever og lærer i klasserummet. 

Turbovækst
Klasserumsspil.dk

Eksempel

Vi har lavet klasserumsspil til engelsk, dansk, historie og flere andre fag, og de handler om så forskellige ting som rap, De Dansk-vestindiske øer, gødningsfremstilling og klimaforandringer, Sherlock Holmes og FNs Verdensmål. En række af disse spil er tilgængelige på den separate side klasserumsspil.dk

Tilmeld nyhedsbrev

Vores nyhedsbrev udkommer ca. 8 gange årligt og er din måde at blive inviteret ind i vores læringsspilsverden

Når du tilmelder dig, giver du samtykke til, at vi sender dig vores nyhedsbrev. Se privatlivspolitik.

Brug for hjælp?

Kontakt os til en uforpligtende snak, så giver vi et bud på, hvordan I kan bruge spil til at opnå det I ønsker.